نام و نام خانوادگی (ضروری) پست الکترونیک (ضروری) تلفن همراه( ضروری) نام سازمان( ضروری) 1.کدامیک از ویژگیهای زیر در نماینده خدمات مشتری برجسته تر بود؟(ضروری)غیرهاشتیاقبردباریصمیمیت 2.کدامیک تجربه ی شما با نماینده خدمات مشتری را بهتر بیان می کند؟(ضروری)دقتپاسخگوییواضح صحبت نمی کردمجبور شد از کارمندان دیگر بپرسدنمی دانست چطور مشکل را مدیریت کندمجبور شد چندین بار توضیح دهدمن را منتظر میگذاشتموارد دیگر 3.کدام یک از موارد زیر نیاز به بهبود دارند؟( ضروری)کیفیت محصولظاهر محصولراحتی محصولقیمت محصول 4. نماینده خدمات مشتری درخواست من را سریعا پاسخ داد( ضروری)بشدت مخالفمبشدت موافقمتا حدودی موافقمنظری ندارمتا حدودی مخالفم 5.کیفیت خدمات دریافتی را چگونه ارزیابی می کنید؟ (ضروری)عالیرضایت بخشمتوسطضعیفبسیار ضعیف 6. کدام جمله بیانگر مشکلات در ارتباط با نماینده خدمات مشتری است؟(ضروری)به من اطلاعات اشتباه دادسوال را متوجه نشدبهم ریخته بودموارد دیگرپاسخ واضحی ندادنتوانست مشکل را حل کندبه بهبود عملکرد نیاز ندارد 7.در حالت کلی کیفیت خدمات سازمان را چطور ارزیابی می کنید؟(ضروری)ضعيفمتوسطخوببسیار ضعیفبسیار خوب 8.در حالت کلی ارزش خدمات در مقایسه با هزینه پرداختی چطور بود؟(ضروری)متوسطضعیفخوببسیار ضعیفعالی 9. چه میزان از محصول ما استفاده می کنید(ضروری)یکبار در هفته یا بیشترکمتر از 6 ماههر 1 تا 6 ماهماهی یکبارهر روزچندین بار در ماه 10.آیا خدمات شرکت را به دیگران هم توصیه میکنید؟(ضروری)بلهخیرمطمئن نیستم 11. آیا در آینده ممکن است این کالا را با برندی دیگر تعویض کنید؟(اختیاری)احتمالامطمئنابه احتمال زیادبه احتمال کم 12. لطفا اگر فرآیند تازه ای از خدمات را در پشتیبانی تجربه کرده اید ذکر کنید(اختیاری) 13. برای بهبود محصول چه توصیه هایی دارید؟(اختیاری) 14. در صورتی که برای بهبود عملکرد ما پیشنهادی و انتقادی دارید اینجا بنویسید(اختیاری) ارسال پیام