درباره اروین پرداز پارت

امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی که بخش بسیار مهم و ضروری از زندگی بشر را تشکیل می‌دهد، تبدیل به یکی از مهمترین عوامل تولید کالا و خدمات شده است؛ تکنولوژی با نفوذ همه جانبه در تار و پود زندگی اجتماعی، با عبور از روزهای ابتدایی و پیدایش خود تبدیل به پدیده ای شده است که بر نگرش‌ها، ارزش‌ها و … تاثیرات تعیین‌کننده‌ای دارد. به همین دلیل مدیریت تکنولوژی علی الخصوص در زمینه فناوری اطلاعات از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. از اینرو شرکت هایی که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا کاربردهای متفاوتی از اطلاعات را در اختیار عموم قرار دهند می توانند موفق عمل کنند.

شرکت اروین پرداز پارت از سال ۱۳۸۷ با همین رویکرد و هدف تامین نیاز بنگاه های اقتصادی و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات با حضور و همراهی مدیران و متخصصین پا به عرصه گذاشت.

مدیران و متخصصین ما همواره بر این بوده اند تا با شناسایی نیاز مشتریان به ارائه خدمات مناسب و بهینه مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا بپردازند.

هم اکنون این شرکت به پشتوانه سال ها تجربه و دانش فنی و شرکای تجاری قدرتمند جهانی آماده ارائه به روز ترین خدمات و تجهیزات حوزه فناوری اطلاعت به سراسر کشور می باشد.

ما بر این باوریم مشتریان با ارزش ترین دارایی های یک سازمان هستند و می کوشیم در جهت تامین نیاز های آنها  با عملکردِ خود، در راستای کسب رضایت حداکثری مشتریان گام برداریم.

 

 

ماموریت شرکت

ما اینجا هستیم تا مشتریانمان بهترین ها را تجربه کنند. ماموریت شرکت اروین پرداز پارت این است که با استفاده از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا و با اتکا به دانش فنی نیروهای متخصص و شرکای جهانی قدرتمند خود در جهت تعالی مشتریان خود گام بردارد. ما بر آنیم تا با حداکثر توان و ظرفیت امکان استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها و تجهیزات روز دنیا را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم.

این شرکت نیروی انسانی را یکی از ارزشمند ترین سرمایه های خود دانسته و با ایجاد محیطی پویا و فعال زمینه پیشرفت آنها را فراهم کرده است.

 

چشم انداز

شرکت اروین پرداز پارت همواره در تلاش است خود را همگام با تکنولوژی جهانی منطبق سازد و در آینده ای نزدیک یکی از برترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات در سطح کشور خواهد شد. ما آینده را خلق میکنیم همانطور که میخواهیم.