نام و نام خانوادگی (ضروری) پست الکترونیک (ضروری) تلفن همراه( ضروری) نام سازمان( ضروری) 1.کیفیت خدمات دریافتی را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)عالىرضایت بخشمتوسطضعيفبسیار ضعیف 2.کدامیک تجربه ی شما با نماینده خدمات مشتری را بهتر بیان می کند؟(ضروری)واضح صحبت نمی کردمجبور شد از کارمندان دیگر بپرسدنمی دانست چطور مشکل را مدیریت کندمجبور شد چندین بار توضیح دهدمن را منتظر می گذاشتموارد دیگر 3. کدامیک از ویژگیهای نماینده خدمات مشتری را دوست نداشتید؟( ضروری)عدم پاسخگوییکم طاقتیویژگی ای وجود نداشت که دوست نداشته باشمکم بودن اطلاعات درباره محصول یا خدماتعدم اشتیاق در پاسخ دهیصمیمی نبودنموارد دیگر 4. نماینده خدمات مشتری دانش بالایی داشت( ضروری)بشدت موافقمتا حدودی موافقمنظری ندارمتا حدودی مخالفمبشدت مخالفمبی دقتی 5. مدت زمان انتظار برای حل مشکلم رضایت بخش بود (ضروری)بشدت موافقمتا حدودی موافقمنظری ندارمتا حدودی مخالفمبشدت مخالفم 6. فرآیند پشتیبانی و حل مسئله را چگونه ارزیابی میکنید؟(ضروری)عالیرضایت بخشمتوسطضعیفبسیار ضعیف 7.آیا این محصول را به دیگران نیز توصیه میکنید؟(ضروری)شاید، شاید هم نهقطعااحتمالا نهاحتمالانظری ندارمقطعا نه 8.کدام یک از موارد زیر نقاط قوت ما بحساب میاید؟(ضروری)کیفیت محصولزیبایی محصولراحتی محصولقیمت محصولسرعت سفارش محصول 9. در حالت کلی تا چه حد از محصول ما رضایت دارید؟(ضروری)تا حدودی ناراضیتا حدودی راضیبشدت راضینظری ندارمبشدت ناراضی 10.تجربه و اطلاعات پرسنل شرکت(ضروری)بسیار راضیراضینظری ندارمناراضیبسیار ناراضی 11. مدت زمان نصب(ضروری)بسیار راضیراضیناراضی 12. کیفیت نصب(ضروری)بسیار راضیراضینظری ندارمناراضیبسیار ناراضی 13. نصب در حالت کلی(ضروری)بسیار راضیراضینظری ندارمناراضیبسیار ناراضی 14. در حالت کلی کیفیت خدمات سازمان را چطور ارزیابی میکنید؟(ضروری)ضعیفمتوسطخوببسیار ضعیفبسیار خوب 15. آیا تمایلی به مصرف مجدد محصول ما دارید؟(ضروری)تاحالا استفاده نکرده امقطعااحتمالاشاید شاید هم نهاحتمالا نهقطعا نه 16. از چه طریقی با ما آشنا شده اید؟(ضروری)گوگلاینستاگرامموارد دیگرمعرفی دوستانوب سایتتوییترلینکدین 17. چقدر احتمال دارد ما را به دوستان خود معرفی کنید(ضروری)خیلی زیادزیادشایدهرگز 18. برای بهبود محصول چه توصیه هایی دارید؟(اختیاری) ارسال پیام